IKEA vraagt met knipoog aandacht voor nieuwe catalogus

IKEA vraagt met knipoog aandacht voor nieuwe catalogus

IKEA lanceert deze week voor het eerst een audio-versie van zijn catalogus. Op de website van het Zweedse woonwarenhuis of via Spotify wordt de catalogus van begin tot eind voorgelezen.

Het audioboek is een stunt van IKEA om aandacht te vragen voor de nieuwe catalogus. In het audioboek wordt de catalogus van kaft tot kaft voorgelezen, inclusief alle Zweedse namen van de producten.

Vorige maand werd bekend dat IKEA stopt met de verspreiding van de papieren versie van zijn catalogus. Deze is alleen nog via de website en in de winkels verkrijgbaar. Klanten kunnen zich volgens het warenhuis zo beter op de website oriënteren en aan de digitale variant kan sneller aanpassingen en toevoegingen worden gedaan. Bij de winkels van IKEA is nog wel een beperkt aantal gedrukte exemplaren beschikbaar.
 

Reacties

Blij dat ik in België woon. Kreeg hem daar afgelopen weekend keurig in de brievenbus. :)

Geplaatst door Lawrence Spierings op 28 augustus 2019 om 10:30

Laatste nieuws









RetailTrends