Het management van iBOOD doet samen met investeerder Walvis een management buy-out van iBOOD.com. Moederbedrijf Ceconomy van onder meer MediaMarkt en Saturn verkoopt de koopjessite in het kader van de ingezette koerswijziging van afgelopen voorjaar, waarbij het bedrijf zich meer op de grote merken wil richten.
Onder de vleugels van MediaMarkt is iBOOD uitgegroeid tot een professionele organisatie. “De nieuwe samenwerking met Walvis zorgt ervoor dat de focus weer volledig op iBOOD komt te liggen en de ambities verder uitgewerkt worden, zodat we het beste platform zijn op het gebied van dagelijkse aanbiedingen”, zegt Jöran Prinssen, ceo en oprichter van de webshop. “We zien grote potentie in iBOOD en willen het met het management graag naar het volgende level brengen”, vertelt Joris Boon, managing director van Walvis.
Het onlineplatform iBOOD biedt dagelijkse aanbiedingen op het gebied van elektronica, wonen, sporten, fashion en do-it-yourself. De website is actief in vijf landen en heeft dagelijks tweehonderdduizend bezoekers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam.
Reacties 0