Sinds 2016 heeft Aldi Süd miljarden gestoken in de modernisering van de supermarkten in het westen en zuiden van Duitsland. Ongeveer 1300 van de 1910 filialen zijn inmiddels omgebouwd. Maar Aldi zit niet stil: de winkels die zijn aangepakt, worden verder ontwikkeld. De focus komt meer op vers te liggen.
De winkel aan de Weichser Weg in Regensburg heeft de primeur. Klanten worden bij binnenkomst meteen geconfronteerd met groenten en fruit, deels gekoeld. Ook vlees en vis liggen voorin.
De winkel in Regensburg behoort tot de filialen die enkele jaren geleden al een make-over hebben gekregen. Fris en vriendelijk, in de woorden van Aldi, met ramen tot aan de vloer die veel licht in de zaak brengen en een wc voor klanten. Na de vernieuwde versafdeling stuit de klant op 'Meine Backwelt', waar...
Sinds 2016 heeft Aldi Süd miljarden gestoken in de modernisering van de supermarkten in het westen en zuiden van Duitsland. Ongeveer 1300 van de 1910 filialen zijn inmiddels omgebouwd. Maar Aldi zit niet stil: de winkels die zijn aangepakt, worden verder ontwikkeld. De focus komt meer op vers te liggen.
De winkel aan de Weichser Weg in Regensburg heeft de primeur. Klanten worden bij binnenkomst meteen geconfronteerd met groenten en fruit, deels gekoeld. Ook vlees en vis liggen voorin.
De winkel in Regensburg behoort tot de filialen die enkele jaren geleden al een make-over hebben gekregen. Fris en vriendelijk, in de woorden van Aldi, met ramen tot aan de vloer die veel licht in de zaak brengen en een wc voor klanten. Na de vernieuwde versafdeling stuit de klant op 'Meine Backwelt', waar door medewerkers bereide snacks en broodjes liggen.
In de winkel heeft het bio-assortiment ook een prominentere plaats gekregen, in speciale schappen en koelingen. Een blikvanger is volgens Aldi het wijnrek van hout, maar dat is ook al in andere filialen te vinden.
Foto's: Aldi Süd