De opkomst en voordelen van een direct-to-consumer-platform

De opkomst en voordelen van een direct-to-consumer-platform

Korte broeken bij Mr Marvis, polo's van Joe Merino en zonnebrillen van Polette. Al deze merken hebben één ding gemeen: ze skippen the middleman en leveren direct aan de consument. Zogeheten direct-to-consumer-platforms zijn wereldwijd in opkomst. "Deze d-2-c-merken maken gebruik van e-commerceplatforms, waardoor ze morgen al kunnen starten", vertelt merkstrateeg René Repko op het Retail & Brands Festival. Bovendien zijn deze merken onderscheidend in prijs, omdat ze producten verkopen in categorieën waar heel veel winst zit voor de retailer.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!