Neckermann.com neemt geen nieuwe bestellingen aan

Neckermann.com neemt geen nieuwe bestellingen aan

Het is voor klanten niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen op Neckermann.com. De online discounter is niet in staat de bestellingen te verwerken ‘in verband met technische en organisatorische problemen’, zo wordt vermeld op de website. Het is nog onduidelijk hoe lang deze problemen zullen aanhouden.

Het is niet de eerste keer dat Neckermann.com problemen heeft met het aannemen of leveren van bestellingen. Zo ontving het digitale klachtenkompas van de Consumentenbond het afgelopen jaar bijna vijfhonderd klachten over de webwinkel. Producten werden niet of slechts deels geleverd, terugbetalingen lieten op zich wachten en de klantenservice was telefonisch onbereikbaar, zo luidde het gros van de klachten. 

Neckermann.com gaf onlangs toe dat veel bestellingen niet of te laat werden geleverd. Naar eigen zeggen waren ‘enorme drukte en tijdelijke onderbezetting’ de oorzaak. Eerder beloofde de directie van het van oorsprong Duitse bedrijf nog beterschap.
 

Reacties 2


John Van Dalen 25 sep, 07:28

Kijk de uitzending van opgelicht van di 24_09-2019 maar een terug. Wees gewaarschuwd!!!


Olaf Busch 25 sep, 14:40

Tja, blijkt wat voor de ouderen ooit een begrip was (net als Wehkamp) vervallen tot een sneu handeltje op een achteraf bedrijventerrein van een paar morsige "ondernemers". Zo gaan de dingen.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!