Neckermann.com neemt geen nieuwe bestellingen aan

Neckermann.com neemt geen nieuwe bestellingen aan

Het is voor klanten niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen op Neckermann.com. De online discounter is niet in staat de bestellingen te verwerken ‘in verband met technische en organisatorische problemen’, zo wordt vermeld op de website. Het is nog onduidelijk hoe lang deze problemen zullen aanhouden.

Het is niet de eerste keer dat Neckermann.com problemen heeft met het aannemen of leveren van bestellingen. Zo ontving het digitale klachtenkompas van de Consumentenbond het afgelopen jaar bijna vijfhonderd klachten over de webwinkel. Producten werden niet of slechts deels geleverd, terugbetalingen lieten op zich wachten en de klantenservice was telefonisch onbereikbaar, zo luidde het gros van de klachten. 

Neckermann.com gaf onlangs toe dat veel bestellingen niet of te laat werden geleverd. Naar eigen zeggen waren ‘enorme drukte en tijdelijke onderbezetting’ de oorzaak. Eerder beloofde de directie van het van oorsprong Duitse bedrijf nog beterschap.
 

Reacties

Kijk de uitzending van opgelicht van di 24_09-2019 maar een terug. Wees gewaarschuwd!!!

Geplaatst door John Van Dalen op 25 september 2019 om 07:28

Tja, blijkt wat voor de ouderen ooit een begrip was (net als Wehkamp) vervallen tot een sneu handeltje op een achteraf bedrijventerrein van een paar morsige "ondernemers". Zo gaan de dingen.

Geplaatst door Olaf Busch op 25 september 2019 om 14:40

Laatste nieuws









RetailTrends