Hoe doet Lidl dat toch? Zo voordelig en tegelijkertijd zo fris? De concurrentie is ten einde raad en besluit dan maar undercover te gaan bij de discounter om het geheim te ontrafelen. Zo begint de nieuwe commercial van de Duitse supermarkt, onder de titel Haus des kleinen Geldes - een verwijzing naar La Casa de Papel, de Spaanse hitserie op Netflix. De video ziet eruit als een trailer voor de streamingdienst, vol met verwijzingen naar diverse series. En dat valt op YouTube in de smaak. In twee weken tijd is het filmpje al bijna zeven miljoen keer bekeken.
Hoe doet Lidl dat toch? Zo voordelig en tegelijkertijd zo fris? De concurrentie is ten einde raad en besluit dan maar undercover te gaan bij de discounter om het geheim te ontrafelen. Zo begint de nieuwe commercial van de Duitse supermarkt, onder de titel Haus des kleinen Geldes - een verwijzing naar La Casa de Papel, de Spaanse hitserie op Netflix. De video ziet eruit als een trailer voor de streamingdienst, vol met verwijzingen naar diverse series. En dat valt op YouTube in de smaak. In twee weken tijd is het filmpje al bijna zeven miljoen keer bekeken.