Zo bereik je de digitale junkies van generatie Z

Zo bereik je de digitale junkies van generatie Z

Nog even en generatie Z, geboren tussen 1997 en 2009, beslaat veertig procent van de consumenten. Een generatie van jongeren die opgroeiden in het digitale tijdperk en in vergelijking met hun voorgangers lastiger te bereiken zijn via traditionele mediakanalen. Hoe kunnen retailers en merken er toch voor zorgen dat deze tieners en twintigers hun product kennen én kopen? Dat zie je in onderstaande infographic van Media Update.

 

Nog even en generatie Z, geboren tussen 1997 en 2009, beslaat veertig procent van de consumenten. Een generatie van jongeren die opgroeiden in het digitale tijdperk en in vergelijking met hun voorgangers lastiger te bereiken zijn via traditionele mediakanalen. Hoe kunnen retailers en merken er toch voor zorgen dat deze tieners en twintigers hun product kennen én kopen? Dat zie je in onderstaande infographic van Media Update.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!