Kindermerk Gray Label mikt op hoofdsteden

Het Nederlandse kindermodemerk Gray Label denkt aan een tweede winkel, in Amsterdam óf over de grens. Dat laat eigenaresse Emily Gray weten in een gesprek met RetailTrends

Gray geeft aan ‘heel erg bezig te zijn’ met de komst van een tweede filiaal. “We weten nog niet of we een winkel in Amsterdam, of juist over de grens willen openen. We gaan in elk geval voor de hoofdsteden.” 

Op dit moment heeft het Amsterdamse duurzame label twee filialen in de Nederlandse hoofdstad, maar het pand aan de Oude Looiersstraat gaat sluiten. De boetiek aan de Huidenstraat wordt daarmee de nummer één winkel. Met een webshop en tweehonderd verkooppunten wereldwijd ligt de focus ook buiten de Nederlandse grenzen; vooral de Amerikaanse en Duitse markt zijn belangrijk voor het merk. 

Meer over hoe Gray Label minimalisme en duurzaamheid over wil brengen op ouders en kinderen lees je hier.  
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!