Wehkamp vindt nieuwe marketingdirecteur

Wehkamp vindt nieuwe marketingdirecteur

Helen Zuurmond is de nieuwe cmo bij Wehkamp. Ze volgt Joost van Hilten op, die onlangs stopte bij het onlinewarenhuis.

Zuurmond heeft veel ervaring in de retailbranche. Zo was ze werkzaam voor onder meer Ahold, Rituals, V&D en meest recent HEMA. In haar nieuwe functie is ze verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Wehkamp. De nieuwe cmo noemt Wehkamp een 'sympathiek en oer-Hollands merk'. Ze vindt dat Wehkamp de omslag heeft weten te maken naar een modern digitaal bedrijf. "Deze combinatie maakt Wehkamp uniek." 

Wehkamp heeft naar eigen zeggen ruim 2,7 miljoen vaste klanten en meer dan vijfhonderdduizend bezoekers per dag. Per jaar worden zo'n elf miljoen pakketjes verstuurd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!