H&M test nieuw winkelconcept met lokale kledingmerken

H&M test nieuw winkelconcept met lokale kledingmerken

H&M opende afgelopen weekend zijn eerste hyperlokale flagshipstore in Berlijn. Met de winkel wil H&M testen hoe het bedrijf persoonlijker en lokaal relevanter kan zijn. 

De winkel van ruim driehonderd vierkante meter heeft de naam H&M Mitte Garten en staat in de Berlijnse wijk Mitte. Er wordt zowel kleding van H&M verkocht, als externe merken die voornamelijk afkomstig zijn uit Berlijn. Met een digitale tool heeft de klant bovendien toegang tot de complete H&M-collectie.

In de winkel is niet alleen kleding te vinden, maar ook vintage accessoires en een showroom voor klanten waarin de nieuwste trends worden gepresenteerd. Klanten kunnen daar kledingstukken uitproberen en lenen. De flagshipstore zal ook regelmatig gebruikt worden voor evenementen zoals lezingen, modepresentaties en yoga. 

 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!