Euretco verkoopt kinderjeanslabel Blue Rebel

Retailorganisatie Euretco verkoopt het kinderjeanslabel Blue Rebel aan het Haarlemse bedrijf Retail Tribes. "In Retail Tribes vindt het merk een stevige partij die zorgt voor een solide voortzetting van de ontwikkeling die het label doormaakt", meldt Euretco.

Acht jaar geleden nam Euretco het label over van het failliet verklaarde The Hilt. Blue Rebel richt zich op kinderen in de leeftijd van vier tot zestien jaar. Behalve jeans heeft het merk ook onder meer T-shirts, sweaters en jurken. In Nederland ligt Blue Rebel bij zo'n 130 retailers. Ook is in het diverse webshops verkrijgbaar, zoals Wehkamp en Kleertjes.com. Het wordt in nog ruim tien landen verkocht, waaronder de buurlanden en Zwitserland, Italië en Oostenrijk.

"Wij zijn blij dat we Blue Rebel aan onze portefeuille kunnen toevoegen", zegt managing director Philip Musch van Retail Tribes. "Het merk heeft de potentie en uitstraling die past bij de andere collecties die we voor veel retailers produceren en verkopen." Euretco is medeaandeelhouder van Retail Tribes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!