Investeerder steekt half miljoen in Seepje

Investeerder steekt half miljoen in Seepje

De Nederlandse producent van natuurlijke was- en reinigingsproducten Seepje ontvangt vijfhonderdduizend euro van investeerder DOEN Participaties. Het geld wordt onder meer gebruikt voor de lancering van een nieuw product en voor een uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië en Frankrijk. 

Seepje lanceert deze week een volledig natuurlijke en dierproefvrije vegan handzeep. Het bedrijf maakt al zijn producten op basis van natuurlijke ingrediënten en levert deze in duurzame verpakkingen. “Veel van onze klanten vroegen wanneer we met duurzame verzorgingsproducten de markt op zouden gaan, dus we zijn bijzonder blij dat DOEN Participaties deze handzeep mede mogelijk heeft gemaakt”, aldus Jasper Gabriëlse, medeoprichter van Seepje. 

Seepje werd in 2013 opgericht door Gabriëlse en Melvin Loggies en heeft inmiddels ruim 1500 verkooppunten in Nederland, België en Duitsland. DOEN Participaties is onderdeel van Stichting DOEN, opgezet door de Nationale Postcode Loterij om vernieuwende initiatieven te steunen. 

Een jaar geleden ging supermarktketen Albert Heijn een exclusieve samenwerking aan met Seepje. Het was- en reinigingsmerk hergebruikt schillen van in de supermarkt geperste sinaasappelen in een afwasmiddel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!