Distrikt Nørrebro, onderdeel van The Sting, opent vanaf februari meerdere nieuwe winkels. Dat vertelde director IT Bart Overbeek van de modeketen dinsdag tijdens What’s Next in Retail Tech.

Distrikt Nørrebro rolt vanaf begin volgend jaar een vernieuwd winkelconcept uit. Er komen dan vestigingen in onder meer Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Groningen. Ook wordt in Antwerpen de eerste buitenlandse winkel van de formule geopend. Momenteel zijn er filialen in Eindhoven, Den Bosch, Alkmaar, Den Haag en Breda.

Distrikt Nørrebro wordt als merk bij de winkels van The Sting verkocht en opende in 2017 zijn eerste eigen winkel. Het label verkoopt dames- en herenkleding en is een van de drie zusterketens van The Sting, naast damesformules Costes en Cotton Club.

Distrikt Nørrebro is tevens de eerste formule waar het modebedrijf van start gaat met een grootschalig RFID-project. Vanaf februari wordt alle kleding in de winkels van het merk van RFID-tags voorzien. De retailer hoopt daarmee zijn logistieke operatie te optimaliseren en zijn voorraadbeschikbaarheid te verbeteren.