Bakker Bart opent komende donderdag in Almelo een winkel met een nieuw concept. Gemak, snelheid en directe consumptie staan daarin centraal.
Aan het assortiment is flink gesleuteld. De naar eigen zeggen lekkerste broden van Bakker Bart, Bartkorn genaamd, zijn er in een nieuw formaat: iets meer dan een halfje, minder dan een heel brood. Ze zijn er in veertien smaken. Ook wordt een nieuw type gelanceerd: de Bolster, een desembol in zeven verschillende smaken. Groot- en kleinbrood zijn bij het nieuwe concept bij de ingang geplaatst. De andere assortimentsgroepen worden om de broodjescorner heen uitgestald, waardoor de broodjescorner het hart van de winkel is. Koffie krijgt in het nieuwe concept meer ruimte en aandacht.
Het afhaalproces wordt vereenvoudigd. Ook is de look & feel van de winkel veranderd. Zo wordt er gebruikgemaakt van nieuwe presentatiemeubels, winkelcommunicatie, signing en zitmeubilair. De kleurstelling van zowel vloer, wanden als plafond zijn volgens Bakker Bart warmer geworden.
Het nieuwe concept in Almelo, de 164ste winkel, zal de komende weken uitgebreid worden getest en geëvalueerd. Vanaf begin volgend jaar wordt het verder uitgerold naar andere filialen.
Reacties 0