Gesprekken over gedeeltelijke doorstart Didi

Gesprekken over gedeeltelijke doorstart Didi

De curator van de failliete damesmodeketen Didi is met meerdere partijen in gesprek over een gedeeltelijke doorstart. Dat meldt het ANP. 

Het liefst zou de curator willen dat alle 81 winkels open zouden blijven, maar daar is geen zicht op. De curator zei eerder tegen RetailNews dat de indicatieve biedingen die door partijen zijn gedaan niet aantrekkelijk genoeg waren.

Didi werd begin dit jaar failliet verklaard. De keten met kleding voor vrouwen van middelbare leeftijd had het al enkele jaren lastig door felle concurrentie en internetverkoop. De winkels blijven voorlopig open, de webshop is gesloten.

Reacties

Geweldig , maar laat iig FILIAAL TIEL een DOORSTART maken !!!!!!!

Geplaatst door J K op 27 januari 2020 om 12:26

Graag Doetinchem open houden!!!

Geplaatst door A G op 27 januari 2020 om 12:59

Laat het maar snel gebeuren .. de doorstart ..al me goede verkoopster hebben een andere baan!!!

Geplaatst door Petra Jansen op 27 januari 2020 om 13:15

Ben zo blij met de didi winkel in Beek. Zo triest als hij weg moet. Laat hem aub blijven.

Geplaatst door Pam Salden op 27 januari 2020 om 13:24

Graag Wijchen open houden!!

Geplaatst door A J op 27 januari 2020 om 14:08

Vind het zo triest als Didi weg zou gaan, laat Didi winkels open vooral Doetinchem kom ik vaak.

Geplaatst door Els Wemmers op 27 januari 2020 om 16:14

Lelystad alsjeblieft open houden, er is hier al zo weinig!

Geplaatst door Debbie Bulo op 27 januari 2020 om 16:17

Snap niet als iedereen zeg laat de winkel open blijven want ik koop daar alleen maar de kleren .hoe kan het dan toch failliet gaan.☹️

Geplaatst door Maria Broeder op 27 januari 2020 om 16:45

Leuk van al deze kopers, maar wie kocht er nou werkelijk ??

Waarschijnkijk te weinig, maar zodra een winkel stopt of failliet gaan, dan roepen we allemaal jammer ik ga het missen.

Maar de winkels die stoppen en/of failliet gaan hebben dus blijkbaar de klant GEMIST.

Gemiste kans voor de consument in deze.

Geplaatst door ikke weet het op 27 januari 2020 om 16:56

Ik las dit artikel via https://retailtrends.nl/ en wil het graag met u delen: https://retailtrends.nl/news/59240/gesprekken-over-gedeeltelijke-doorstart-didi



Tiel heeft zo'n mooie winkel en goed personeel ik hoop van harte dat ze kunnen blijven. naast het feit dat ik er veel heb gekocht ga ik nu maar steeds even buurten. ik kan niet zonder didi en volgens mij delen veel mensen die mening. wel vind ik het kwalijk dat het een winkel voor vrouwen van middelbare leeftijd genoemd wordt!

 ik kom er al vanaf mn 16e!



Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Geplaatst door ingrid buri op 27 januari 2020 om 18:15

Laat didi tiel openblijven, winkel word zo goed bezocht dat kan toch niet zomaar verdwijnen.

Geplaatst door Carola Van dijk op 27 januari 2020 om 19:02

Veel mensen die bij didi kopen zijn trouwe klant en vaak al tig jaren!! Ik ook en ik blijf duimen dat didi blijft!!

Geplaatst door Annette Smid op 27 januari 2020 om 20:11

Ik hoop echt dat er een doorstart komt,ik kom al 30 jaar bij didi en ben zo tevreden.
Ik koop zelden m'n kleren ergens anders.ik hoop dat didi in middenwaard open blijft.
Geplaatst door Caroline

Geplaatst door Caroline Tiedink op 27 januari 2020 om 21:55

Ik hoop dat er een doorstart komt en dat ook Den Haag open blijft. Mijn favoriete winkel met top-verkoopsters.

Geplaatst door Gerry Reijnderd op 27 januari 2020 om 22:15

Ik hoop dat de winkel in Beek open bljjft. Vriendelijk personeel, goed advies en super service.

Geplaatst door N Daemen op 27 januari 2020 om 22:26

Er kopen veel vrouwen bij Didi. Ik had laatst een vergadering met 17 mensen, waarvan er 6 in didi kleding liepen. Ik ken echt erg veel mensen die er kopen.

Geplaatst door Katinka Verdonk op 28 januari 2020 om 00:33

Didi Utrecht moet ook open blijven. Zeker in HC .Geweldig personeel en dito kleding. Waar vind je nu zulke mooie kleding? Zo creatief......snik.....

Geplaatst door Greetje Adam op 28 januari 2020 om 11:22

Lelystad blijft open want we hebben al zo veel leeg stand op zo manier is Lelystad een spook stad

Geplaatst door Johanna Bleeker op 28 januari 2020 om 12:01

Plaats Didi terug in Ridderkerk! Zo'n mooie aantrekkelijke winkel wordt hier node gemist.

Geplaatst door Marina Van'tHof-Hofstede op 28 januari 2020 om 12:15

De enige winkel die echt mooie kleurige kleding heeft. Alsjeblieft BLIJF!!!

Geplaatst door Simone van Leeuwen op 28 januari 2020 om 16:12

Ik sluit me aan bij alle eerdergenoemde opmerkingen. Didi is een super fijne winkel waar ik bijna al mijn kleding koop zolang als ze bestaan. In Hoofddorp word je altijd goed geholpen. Zou het echt verschrikkelijk missen en wens de verkopers ook veel sterkte.

Geplaatst door Tine Warlé op 28 januari 2020 om 18:54

Laat DIDI open, zeker in Valkenswaard.
Zeer vriendelijk personeel, goede service en mooie kleding!
gemis als DIDI weg gaat!

Geplaatst door Lizet Wijnen op 28 januari 2020 om 19:12

Ik kan niet stoppen met duimen draaien!
Laat Didi blijven bestaan..
In de maatvoering die ze nu ook hebben! Hier is vraag naar, maar weinig, leuk aanbod!

Hopelijk blijven Uden en Den Bosch bestaan, ben er als kind aan huis!!

Geplaatst door Kleding Fanaat op 28 januari 2020 om 23:21

Als vaste klant van Didi Den Bosch doe ik een nood kreet! De kleding die Didi verkoopt is uniek en ik zie al zoveel winkels met basics!! Blijf gewoon open ik kom heeeel graag nog vele jaren kopen ook al voor het super fijne personeel!

Geplaatst door Lucienne van Heertum op 30 januari 2020 om 12:29

Help, Waar moet ik nu kleding kopen?? Ik dacht, dat ik in mijn eentje al heel Didi overeind hield! Zo veel en vaak koop ik er. Mijn kast is één en al Didi. Laat in ieder geval Didi Volendam open blijven! (maar ik bezoek alle Didi's door het hele land, echt verslaafd dus ;-) Nergens zulke fijne verkoopsters en zulke unieke leuke kleding als bij "de Didi"!!
Een noodkreet van een Didi-verslaafde!!

Geplaatst door Annemieke C op 30 januari 2020 om 14:27

Geweldig assortiment. Ik kom er vaak (Gouda; super personeel)en zie altijd vrouwen van diverse leeftijden , vanaf 20 tot mijn leeftijd (65). Hoor na jaren dat het blijkbaar voor vrouwen van middelbare leeftijd is. Ik hoop dat een doorstart mogelijk is. Fantastisch divers assortiment, geen eenheidsworst, goede kwaliteit, kleurrijk, super attent personeel. Duimen!!

Geplaatst door Renate de Jong op 30 januari 2020 om 16:14

Laat didi den bosch open blijven
Koop al mijn bovenkleding al tig jaar bij didi .
Leuk personeel

Geplaatst door Marianne Rijn op 30 januari 2020 om 19:39

Dodo Hoogeveen kan echt niet gemist worden door mij. Mijn kast ademt Didi. Geweldige kledinglijnen en niet dat standaard jurkje.

Geplaatst door Jolanda Brouwer op 31 januari 2020 om 23:55

Ik hoop echt dat didi- Heerhugowaard open blijft ,mooie winkel ,fijn personeel .Ik kom er vaak .

Geplaatst door nettie honigh op 1 februari 2020 om 15:48

30 jaar geleden was Didi bijzonder en apart. Dus al 30 jaar vaste klant. Maarr andere designer en nu kleding look-a-like Only en Vero Moda maar wel de duurdere versie. Wie wil dat nu?? Een enkele keer iets aparts helaas. Daar ging ik voor: de aparte lijn met touwtjes lovertjes etc. Broeken en basics zijn wel erg goed gebleven. Diverse malen via klantenservice aangegeven maar ze antwoorden niet eens dus interesseert ze de feed-back van klanten totaal niet. Kijk er niet gek van op dat ze failliet zijn. Wel heel erg jammer. De winkels waren zo ontzettend leuk vroeger. Wat een gemis!!! En wat jammer dat jullie niet naar klanten luisteren....

Geplaatst door p p op 2 februari 2020 om 08:20

Laat Didi alsjeblieft open blijven. Ik koop er ook al jaren en al mijn kleding. Didi Houten is ook fantastisch mooie winkel met vriendelijk personeel. Heel veel collega's van mijn werk kopen er ook. Snap niet dat bedrijf failliet is. Ik heb geen idee waar ik straks nog mooie en betaalbare en vooral unieke kleding moet scoren. HELP!!!!!!

Geplaatst door A B op 4 februari 2020 om 10:26

Ik verkoop enkele nieuwe Didi kleding in mt 46 en mt 44 van een webshop bestelling, kan spijtig genoeg niet retour i.v.m. het faillissement :'( Via marktplaats en Vinted, nieuw, ongedragen en met prijskaartjes!

Geplaatst door Didi_2020 Didi_Kleding op 4 februari 2020 om 11:09

Heul erg jammer dat ze ermee stoppen!! Kom zeer geregeld bij Didi Deventer. Zal het ECHT missen!

Geplaatst door Caroline Reij op 5 februari 2020 om 10:20

Laatste nieuws









RetailTrends