Zo probeert Hooghoudt zijn merkperceptie te veranderen

Zo probeert Hooghoudt zijn merkperceptie te veranderen

Jenever heeft in de afgelopen jaren een sleets imago gekregen. Hooghoudt, sinds 1888 een jeneverdestilleerderij, probeert die perceptie te veranderen door onder meer wat aan de uitstraling van de fles te doen. "We hebben het bestaande assortiment eruit laten zien alsof het weer van nu is", vertelt Arno Donkersloot in gesprek met De Ondernemer. Bekijk hier het complete interview en zie hoe Hooghoudt jenever weer op de kaart tracht te zetten. 

 

Jenever heeft in de afgelopen jaren een sleets imago gekregen. Hooghoudt, sinds 1888 een jeneverdestilleerderij, probeert die perceptie te veranderen door onder meer wat aan de uitstraling van de fles te doen. "We hebben het bestaande assortiment eruit laten zien alsof het weer van nu is", vertelt Arno Donkersloot in gesprek met De Ondernemer. Bekijk hier het complete interview en zie hoe Hooghoudt jenever weer op de kaart tracht te zetten. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!