Spotta lanceert nieuw platform voor digitale folders

De website en de app van Spotta gaan voortaan verder onder de naam Folders.nl. Het is de eerste stap die gezet wordt binnen de nieuwe samenwerking van Spotta en WePublish. 

De nieuwe ontwikkeling past naar eigen zeggen bij de trend dat consumenten folders steeds vaker online bekijken voordat ze overgaan tot aankoop in een (online)winkel. 

WePublish focust zich binnen de samenwerking op het innoveren en de ontwikkeling van de digitale folder en het transformeren van folderplatform naar dataplatform. Dat moet meer inzicht opleveren over de effectiviteit van de promoties in de folder en het shopgedrag. 

Begin deze maand maakte PostNL bekend zijn dochterbedrijf Spotta te verkopen aan Arcis, een bedrijf dat bestaat uit drie partijen: Beheermaatschappij Em. De Jong, Print Nerds (Print.com) en Shatho Beheer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!