Supermarktketen Dirk heeft volgens Nederlandse consumenten de beste papieren en online folder. Dat maakte onderzoeksbureau Q&A Retail bekend tijdens RetailTrends Topics.
Het is voor de zevende keer in 8 jaar tijd dat de supermarkt deze prijs voor de beste papieren folder ontvangt. Dirk won de prijs voor beste papieren folder jaarlijks tussen 2018 en 2021 en in 2023 en 2024. Waar vorig jaar supermarktketen Albert Heijn nog werd uitgeroepen tot winnaar in de online categorie, sleepte Dirk ook deze prijs dit jaar binnen.
De top 3 was identiek bij de papieren en de online folder: na Dirk volgde Kruidvat op plek 2, met Action als nummer 3.
Ook in andere categorieën werden prijzen uitgereikt. Action viel in de prijzen voor de beste online en papieren folder in de categorie warenhuis. Bij elektronica won Expert een prijs met de papieren folder en Electro World kreeg de prijs voor de beste online folder. Welkoop won de prijs voor papieren folder in de categorie bouwmarkt, tuin en dier. Praxis had daar de beste online folder. In de categorie slapen/wonen won Xenos de prijs voor beste papieren folder en Kwantum bij online.
Nieuw dit jaar was de categorie ‘fashion’. Van Dal mannenmode ontving de prijs voor de beste papieren folder. TerStal kreeg de prijs voor beste online folder.
Vakjury
Naast de consumentenprijzen werden er ook 2 vakprijzen uitgereikt. De vakjury reikte de prijs van beste papieren folder uit aan HEMA. De prijs voor beste online folder ging naar Bol.
Reacties 0