Perry en Aktiesport rollen RFID naar alle winkels uit

De honderd winkels van Perry Sport en Aktiesport gaan RFID gebruiken. De uitrol begint in de tweede helft van het jaar. Moederbedrijf Sports Unlimited Retail (SUR) heeft een softwarecontract gesloten met het Groenlose bedrijf Nedap. 

In enkele winkels van SUR was de software al met succes getest. Door RFID te gebruiken, krijgen de winkels beter inzicht in de voorraden. Volgens Nedap gaat het om een nauwkeurigheid van meer dan 98 procent. In eerste instantie worden producten van eigen goederen voorzien van RFID-labels, daarna gevolgd door producten van onder anderen Nike en Asics.

SUR is een van de eerste Nederlandse multibrandstores die voor RFID met Nedap in zee gaan. Nedap gaat ook RFID-lezers aan de keten leveren. Over financiële details is niets bekendgemaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!