Thijs Verheul over de ambities van United Wardrobe

Thijs Verheul over de ambities van United Wardrobe

Tweedehandskleding uit de winkelstraat hip maken. Dat is de missie van United Wardrobe, een marktplaats die zo'n zes jaar bestaat. Het aantal leden is inmiddels gegroeid naar bijna vier miljoen, vertelt mede-oprichter Thijs Verheul aan 7DTV. Hij vertelt onder meer over zijn strijd tegen fastfashion. "Het is triest dat mensen nog steeds zo massaal voor niet-duurzame mode kiezen."

 

Tweedehandskleding uit de winkelstraat hip maken. Dat is de missie van United Wardrobe, een marktplaats die zo'n zes jaar bestaat. Het aantal leden is inmiddels gegroeid naar bijna vier miljoen, vertelt mede-oprichter Thijs Verheul aan 7DTV. Hij vertelt onder meer over zijn strijd tegen fastfashion. "Het is triest dat mensen nog steeds zo massaal voor niet-duurzame mode kiezen."

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!