Pindakaaswinkel: 'We willen in elke grote Nederlandse stad een filiaal'

Pindakaaswinkel: 'We willen in elke grote Nederlandse stad een filiaal'

De Pindakaaswinkel wil het liefst in elke grote Nederlandse stad een filiaal hebben. “Daarna is de grens wel bereikt”, vertelt marketingdirecteur Chiel Spruitenburg in een gesprek met RetailTrends.

Het bedrijf heeft momenteel zeven vestigingen in ons land, waaronder in Amsterdam, Utrecht, Groningen en Haarlem. “Maar we zitten nog niet in Rotterdam of Den Haag – die hoek”, aldus Spruitenburg. “Dus er zullen ongetwijfeld nieuwe filialen bijkomen.”

Afgelopen weekend opende De Pindakaaswinkel zijn eerste filiaal over de grens, in Antwerpen. Spruitenburg sluit verdere uitbreiding in België niet uit, maar hoeft naar eigen zeggen geen winkel op elke straathoek. “Onze winkels zijn vooral een marketingtool, met als doel om zoveel mogelijk mensen onze pindakaas te laten proeven. Onze missie is niet om daar keihard aan te verdienen.”

De Pindakaaswinkel is opgericht door Michiel Vos en opende de deuren van zijn eerste filiaal in 2016. Het bedrijf verkoopt (grotendeels) handgemaakte pindakaas met verschillende smaken en heeft naast acht eigen winkels ruim tweehonderd verkooppunten. Toch worden de mannen liever geen retailers genoemd. Waarom? Lees het complete interview hier.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!