Samenwerken met een micro-influencer? Zo ga je viral

Samenwerken met een micro-influencer? Zo ga je viral

Om online (nog) meer mensen te bereiken, werken steeds meer bedrijven samen met micro-influencers (tussen de tienduizend en honderdduizend volgers). Maar waarom zou je niet gaan voor een mega-influencer, met een nóg groter aantal volgers? Volgens One Productions komen minder bekende influencers authentieker en betrouwbaarder over en zijn een diepere, oprechte relatie en bruikbare content belangrijker dan ooit. Hoe die content vervolgens viral gaat op YouTube, en meer inzichten, zie je in deze infographic. 

 

Om online (nog) meer mensen te bereiken, werken steeds meer bedrijven samen met micro-influencers (tussen de tienduizend en honderdduizend volgers). Maar waarom zou je niet gaan voor een mega-influencer, met een nóg groter aantal volgers? Volgens One Productions komen minder bekende influencers authentieker en betrouwbaarder over en zijn een diepere, oprechte relatie en bruikbare content belangrijker dan ooit. Hoe die content vervolgens viral gaat op YouTube, en meer inzichten, zie je in deze infographic. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!