Chantal Janzen opent pop-upstore in Amstelveen

Het mediaplatform van Chantal Janzen, &C, opent een pop-upstore in Stadshart Amstelveen. Voor de tijdelijke winkel werkt het merk samen met Wondr Experience Amsterdam, een Instagrammable ‘pop-up museum’.

Het mediamerk, met onder meer een magazine, website, online shop en events, bestaat deze maand drie jaar. En ‘wie jarig is trakteert’, aldus &C. De pop-upstore heet ‘The Home of Pink’ en bevat naast Instagrammable plekjes ook producten uit de &C Collection (waaronder T-shirts en tassen). Ook komen er een stylist, fotograaf en nagelstylist langs.

De tijdelijke winkel is van 14 tot en met 22 maart geopend in Stadshart Amstelveen, een overdekt centrum waar onder meer De Bijenkorf, Zara, Dille & Kamille en NA-KD winkels hebben.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!