Online reviews zijn, naast natuurlijk de prijs, een belangrijke reden voor consumenten om wel of niet tot kopen over te gaan. Als retailer doe je er dus goed aan om tijd en energie te steken in klantbeoordelingen. Daarbij is het handig om te weten dat elke generatie anders omgaat met reviews. Wist je bijvoorbeeld dat je het vertrouwen van Gen-Z’ers pas wint als een product ten minste 181 beoordelingen heeft? En dat de gemiddelde Boomer minimaal elf productfoto’s wil zien? Meer inzichten zie je in deze infographic van Website Builder Expert.
Online reviews zijn, naast natuurlijk de prijs, een belangrijke reden voor consumenten om wel of niet tot kopen over te gaan. Als retailer doe je er dus goed aan om tijd en energie te steken in klantbeoordelingen. Daarbij is het handig om te weten dat elke generatie anders omgaat met reviews. Wist je bijvoorbeeld dat je het vertrouwen van Gen-Z’ers pas wint als een product ten minste 181 beoordelingen heeft? En dat de gemiddelde Boomer minimaal elf productfoto’s wil zien? Meer inzichten zie je in deze infographic van Website Builder Expert.