Stox Energy Socks heeft een contract afgesloten met twee grote Nederlandse winkelketens. De compressiesokken van het merk liggen aan het eind van de zomer in de schappen, laat ceo Wouter de Keizer weten aan RetailTrends.
Als voormalig manager bij Suit Supply en oud-directeur van knutselketen Pipoos noemt Wouter de Keizer zichzelf een 'winkelier pur sang'. De ceo droomde er al langer van om zijn kousenmerk, dat op dit moment alleen online verkrijgbaar is, fysiek aan de man te brengen. "Onze eerste introductie in de fysieke retail komt heel snel", aldus De Keizer. "We hebben contracten getekend met twee grote winkelketens in Nederland, waarvan één gespecialiseerd in sport en bij de andere gaan we onze dagelijkse collectie aanbieden." Om welke winkelketens het gaat, wil De Keizer nog niet zeggen.
Stox Energy Socks is ruim vijf jaar geleden opgericht met als doel een comfortabele, maar ook modieuze compressiekous op de markt te brengen. Inmiddels verkoopt het bedrijf sokken voor uiteenlopende sporten, maar ook voor reizen, staande beroepen en medische doeleinden. Na een kapitaalinjectie vorig jaar groeit het bedrijf 'met dubbele cijfers'. RetailTrends vroeg De Keizer onder meer hoe Stox Energy Socks omgaat met de coronacrisis. Lees het hele artikel hier.
Reacties 0