In 2015 maakten we kennis met zogeheten unboxing video's, waarbij influencers hun online bestelling voor de camera uitpakken en deze delen met hun volgers. Nog altijd worden dit soort video's door een grote groep consumenten bekeken tijdens de zoektocht naar een product. Het kan daarom voor retailers en merken waardevol zijn om een onvergetelijke 'unboxing-ervaring' te creëren. In deze infographic van 2flow lees je meer over de trends op het gebied van unboxing, de mening van experts en waar je aan moet denken bij het design van je verpakking.
In 2015 maakten we kennis met zogeheten unboxing video's, waarbij influencers hun online bestelling voor de camera uitpakken en deze delen met hun volgers. Nog altijd worden dit soort video's door een grote groep consumenten bekeken tijdens de zoektocht naar een product. Het kan daarom voor retailers en merken waardevol zijn om een onvergetelijke 'unboxing-ervaring' te creëren. In deze infographic van 2flow lees je meer over de trends op het gebied van unboxing, de mening van experts en waar je aan moet denken bij het design van je verpakking.