De kracht van een onvergetelijke 'unboxing-ervaring'

De kracht van een onvergetelijke 'unboxing-ervaring'

In 2015 maakten we kennis met zogeheten unboxing video's, waarbij influencers hun online bestelling voor de camera uitpakken en deze delen met hun volgers. Nog altijd worden dit soort video's door een grote groep consumenten bekeken tijdens de zoektocht naar een product. Het kan daarom voor retailers en merken waardevol zijn om een onvergetelijke 'unboxing-ervaring' te creëren. In deze infographic van 2flow lees je meer over de trends op het gebied van unboxing, de mening van experts en waar je aan moet denken bij het design van je verpakking.

 

In 2015 maakten we kennis met zogeheten unboxing video's, waarbij influencers hun online bestelling voor de camera uitpakken en deze delen met hun volgers. Nog altijd worden dit soort video's door een grote groep consumenten bekeken tijdens de zoektocht naar een product. Het kan daarom voor retailers en merken waardevol zijn om een onvergetelijke 'unboxing-ervaring' te creëren. In deze infographic van 2flow lees je meer over de trends op het gebied van unboxing, de mening van experts en waar je aan moet denken bij het design van je verpakking.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!