vanHaren kiest voor private shopping en passchermen

vanHaren kiest voor private shopping en passchermen

Schoenenketen vanHaren, waarvan alle 141 winkels weer open zijn, biedt voortaan private shopping aan. Dat is bedoeld voor klanten die nu niet naar de winkel durven of die er online niet uitkomen.

Via een videoverbinding (WhatsApp) legt de klant contact met stijladviseurs in de winkel. Die laten dan de gewenste artikelen uit de collectie zien. Eerder gingen andere ketens al over op private shopping, maar dan ging het om een bezoek aan de fysieke winkel.

Verder zijn in tien winkels bij wijze van proef plexiglasschermen geplaatst om veilig passen mogelijk te maken. "Er zijn mensen die toch graag hulp ontvangen tijdens het passen", zegt directeur Krein Bons. "Denk bijvoorbeeld aan het opmeten van kindervoeten of het bekijken van de juiste maat. Dat is nu lastig in deze anderhalvemetereconomie, maar met een scherm met een opening bij de voet kan dat alsnog."

Reacties 1


Dorus van Bladel 25 apr, 09:39

Vind dit een grandioos idee. Omdat de 1,5 meter nog lang niet over is, is hier goed op ingespeeld

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!