'Het is een verloren jaar voor de retail'

'Het is een verloren jaar voor de retail'

Wat de impact van het coronavirus gaat zijn voor de retail blijft koffiedik kijken. Wat is er voor nodig zodat de detailhandel deze crisis op een goede manier kan doorstaan? Journalist Paul van Liempt gaat hierover in gesprek met hoogleraar retail & marketing, Kitty Koelemeijer. "Het is een verloren jaar voor de retail", stelt Koelemeijer. "Er moeten razendsnel aanpassingen gedaan moeten worden om dit het hoofd te kunnen bieden." Bekijk het volledige interview in de video. 

 

Wat de impact van het coronavirus gaat zijn voor de retail blijft koffiedik kijken. Wat is er voor nodig zodat de detailhandel deze crisis op een goede manier kan doorstaan? Journalist Paul van Liempt gaat hierover in gesprek met hoogleraar retail & marketing, Kitty Koelemeijer. "Het is een verloren jaar voor de retail", stelt Koelemeijer. "Er moeten razendsnel aanpassingen gedaan moeten worden om dit het hoofd te kunnen bieden." Bekijk het volledige interview in de video. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!