Winkels Kees Smit Tuinmeubelen dicht na brand

Winkels Kees Smit Tuinmeubelen dicht na brand

De twee winkels van Kees Smit Tuinmeubelen in Almelo en Amersfoort blijven waarschijnlijk tot halverwege deze week dicht. De oorzaak is een brand op 5 mei in een van de magazijnen, in Vroomshoop.

De impact is groter dan verwacht, meldt het bedrijf. Niet alleen zijn de stroom en het internet in het magazijn uitgevallen, ook is het onderzoek naar de water- en rookschade nog steeds in volle gang. Er zit niets anders op dan de deuren van de zogenoemde Experience Stores XXL dicht te houden, zegt algemeen directeur Henk Smit. "Ik kan je vertellen dat je dit niet zomaar doet, zeker niet in het hoogseizoen. Toch voelt dit als de enige en juiste beslissing." 

Ook via website kan voorlopig niets worden besteld. De geplande nieuwbouw van het distributiecentrum op het XL Businesspark in Almelo komt niet in gevaar, meldt het bedrijf.

RetailTrends sprak in februari met directeur e-commerce en marketing Mitchel Oude Nijhuis over de ambities van Kees Smit Tuinmeubelen.

 

Reacties 9


eric peeters 11 mei, 10:23

jammer dat we geen verder nieuws horen, ik zou toch graag weten of de door mij bestelde meubelen in het betrokken magazijn stonden of niet, en indien ja, zijn dezelfde nog verkrijgbaar en wanneer dan ongeveer, ik zou denken dat die gegevens toch beschikbaar zijn.


Alex . 11 mei, 10:41

Ik vermoed dat ze best veel aan hun hoofd hebben en er veel geregeld en/of uitgezocht moet worden. Geef ze tijd en heb geduld......


Ewout Scholten 11 mei, 10:44

Aan de ene kant snap ik ze maar aan de andere kant kan je toch gewoon openen. Alleen de levertijd is dan even wat langer. Dat kan je dan gewoon vertellen. Zolang je winkel gewoon gevuld is met de showmodellen moet dat kunnen.


Kees Smit Tuinmeubelen 11 mei, 12:04

Vanuit Kees Smit Tuinmeubelen verwijzen wij jullie voor meer informatie graag naar: www.keessmit.nl/brand. Daarnaast heeft Henk Smit (algemeen directeur) een blog geschreven. Wellicht is dit interessant om te lezen. Hier tref je de link naar de blog aan.
https://www.linkedin.com/pulse/daar-waar-de-week-nog-wel-zo-feestelijk-begon-henk-smit/?trackingId=CsAX4nr4SpGsb7m%2BD3F5Ow%3D%3D


K. Hulleman 11 mei, 20:32

Inderdaad vervelend voor Kees Smit. Ook wij zouden graag willen weten wanneer en of onze reeds betaalde bestelling wordt geleverd. Telefonisch niet te bereiken en ook op mail wordt niet gereageerd. Beetje vreemde situatie!


Trudy Van Akkeren 12 mei, 10:13

Wij krijgen ook geen reactie op mail, antwoorden moet toch kunnen. Lijkt mij dat je wel weet wat er in dat magazijn aanwezig is en welke klanten je dan niet kunt leveren.......zeker met alle gegevens in de computer.......de grootste irritatie is dat je niets hoort.


Ruud Leukfeldt 12 mei, 10:18

Die brand is vervelend, maar geen kontakt kunnen krijgen ook.
Klantenservice kan toch gewoon doorgaan, en informatie verstrekken over het bestelde. En een mail wordt pas na 5 dagen beantwoord. Vreemd.


Bill Gates 12 mei, 10:33

Die mensen hebben een brand gehad en jullie klagen over of je tuinset nog wel op tijd komt? Get a life


eric p)eeters 12 mei, 11:30

meneer Bill gates, wij klagen niet, wij vragen gewoon informatie, met begrip voor de omstandigheden, en als mijn reeds betaalde tuinset ook in de brand gebleven is zou ik dat graag weten, dan heb ik nl. ook brand gehad. get a life

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!