TOM groeit door met webshops en distributiecentra

TOM groeit door met webshops en distributiecentra

E-commercebedrijf TOM in Bladel breidt uit met twee webshops en twee distributiecentra. Daarmee groeit het assortiment naar anderhalf miljoen producten.

De nieuwe webshop Internet-Outdoorshop is bedoeld voor de buitenmens die graag in de natuur ontspant. Er zijn onder meer kleding, tassen en elektronica te koop. Internet-Homegarden richt zich op alles voor in en om huis: onder meer keukengerei, tuingereedschap en tuinsets.

TOM begon in 2005 als kleine fietsenwinkel. Inmiddels is het een internationale etailer met ruim vierhonderd medewerkers. Met de twee nieuwe distributiecentra, net als de andere gevestigd in Bladel, heeft TOM er nu zeven.

Reacties 1


Pieter Post 15 mei, 18:12

1,5 miljoen of 150.000 producten? Begin januari hadden jullie er net iets meer dan 100.000.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!