oLivery ontvangt kapitaalinjectie van drie ton

oLivery ontvangt kapitaalinjectie van drie ton

oLivery haalde afgelopen zaterdag 300 duizend euro op bij het tvprogramma Dragons' Den. De kapitaalinjectie wordt gebruikt voor sales en marketing van de startup. 

Met de investering is oLivery naar eigen zeggen definitief uit de ontwikkelfase. Het bedrijf werkt sinds 2018 aan het merk, de technologie en het concept.

De RetailRookie levert Italiaanse olijfolie bij de consument thuis in een zogeheten Smart Bottle. In het etiket van de fles zit een chip die meet hoeveel olijfolie er nog in de fles zit. Als deze bijna leeg is wordt een bericht naar een smartphone-app gestuurd, waardoor je gemakkelijk een nieuwe navulverpakking kunt bestellen. 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!