Etos gaat producten van zijn eigen merk vanaf nu ook via zusterbedrijf bol.com verkopen. Onder meer Etos-luiers, -babydoekjes, -zelftesten en -condooms zijn vanaf nu op het platform te koop. 

Met de samenwerking zegt Etos een volgende stap te zetten in zijn digitale transformatie en kan de drogisterij 'zijn waar de klant is'. "Naast Etos.nl zijn we met deze stap nog meer aanwezig in de digitale winkelstraat. Bol.com is bij uitstek de partij voor dit partnership", zegt Noor de Bruijn, verantwoordelijk voor e-commerce en marketing bij Etos. 

Door de krachten te bundelen kunnen Etos en bol.com hun klanten een breder assortiment, meer keuze en meer gemak bieden. "Etos heeft als (online) drogist veel kennis over specifieke artikelen. Wij hebben veel kennis van e-commerce", zegt Eduard Hoogenboom, director partnermanagement bij bol.com. 

Het is niet de eerste samenwerking die tussen dochterbedrijven van Ahold Delhaize plaatsvindt. Zo zijn de producten van Gall & Gall ook verkrijgbaar op ah.nl en bij bol.com, en heeft bol.com afhaalpunten in sommige winkels van Albert Heijn.