Om ‘een baken’ te kunnen zijn voor je consument is een consistente eigen stijl van vitaal belang. Missie en visie kunnen helder zijn, evenals de merkidentiteit, maar de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Christine Boland heeft daarvoor een methode ontwikkeld: De Mindset methode, een tool om je eigen unieke stijl te definiëren. Stijl als uitingsvorm van je merkidentiteit. De brand expression van de brand personality. In dit webinar voor de members van RetailTrends licht ze deze methode toe.
Om ‘een baken’ te kunnen zijn voor je consument is een consistente eigen stijl van vitaal belang. Missie en visie kunnen helder zijn, evenals de merkidentiteit, maar de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Christine Boland heeft daarvoor een methode ontwikkeld: De Mindset methode, een tool om je eigen unieke stijl te definiëren. Stijl als uitingsvorm van je merkidentiteit. De brand expression van de brand personality. In dit webinar voor de members van RetailTrends licht ze deze methode toe.