Terugkijken: ontketen de aantrekkingskracht van je merk

Terugkijken: ontketen de aantrekkingskracht van je merk

Om ‘een baken’ te kunnen zijn voor je consument is een consistente eigen stijl van vitaal belang. Missie en visie kunnen helder zijn, evenals de merkidentiteit, maar de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Christine Boland heeft daarvoor een methode ontwikkeld: De Mindset methode, een tool om je eigen unieke stijl te definiëren. Stijl als uitingsvorm van je merkidentiteit. De brand expression van de brand personality. In dit webinar voor de members van RetailTrends licht ze deze methode toe.

 

Om ‘een baken’ te kunnen zijn voor je consument is een consistente eigen stijl van vitaal belang. Missie en visie kunnen helder zijn, evenals de merkidentiteit, maar de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Christine Boland heeft daarvoor een methode ontwikkeld: De Mindset methode, een tool om je eigen unieke stijl te definiëren. Stijl als uitingsvorm van je merkidentiteit. De brand expression van de brand personality. In dit webinar voor de members van RetailTrends licht ze deze methode toe.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!