Terugkijken: Joe Pine over de post-corona experience economy

Terugkijken: Joe Pine over de post-corona experience economy

Consumenten komen niet voor spullen naar je winkel, maar voor een waardevolle besteding van hun tijd. Een onvergetelijke ervaring. Dat is het uitgangspunt van Joe Pines concept van de experience economy. En toen kwam de coronacrisis. Winkelen moet ineens weer doelgericht, snel en met zo min mogelijk contact gebeuren. Wat betekent dit voor de invulling van retail als ervaringsgerichte industrie op de langere termijn? In dit webinar blikt Joe Pine met je vooruit op de experience economy van na de coronacrisis.

 

Consumenten komen niet voor spullen naar je winkel, maar voor een waardevolle besteding van hun tijd. Een onvergetelijke ervaring. Dat is het uitgangspunt van Joe Pines concept van de experience economy. En toen kwam de coronacrisis. Winkelen moet ineens weer doelgericht, snel en met zo min mogelijk contact gebeuren. Wat betekent dit voor de invulling van retail als ervaringsgerichte industrie op de langere termijn? In dit webinar blikt Joe Pine met je vooruit op de experience economy van na de coronacrisis.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!