Het is de meest gedownloade app van 2020: TikTok. Met kortdurende filmpjes (vijftien seconden) van diverse danstrends, playbackshows, grappen en grollen weet het medium de wereld snel te veroveren. Inmiddels zijn ook allerhande retailers te vinden op het platform, zoals Sephora en Nike. Maar de succesvolle app heeft ook een keerzijde, onder meer de privacy van de gebruikers zou onder vuur liggen. Deze video van CNBC legt het verdere succes achter TikTok uit. RetailTrends besteedde eerder ook aandacht aan het platform.
Het is de meest gedownloade app van 2020: TikTok. Met kortdurende filmpjes (vijftien seconden) van diverse danstrends, playbackshows, grappen en grollen weet het medium de wereld snel te veroveren. Inmiddels zijn ook allerhande retailers te vinden op het platform, zoals Sephora en Nike. Maar de succesvolle app heeft ook een keerzijde, onder meer de privacy van de gebruikers zou onder vuur liggen. Deze video van CNBC legt het verdere succes achter TikTok uit. RetailTrends besteedde eerder ook aandacht aan het platform.