Hoe je als merk kunt profiteren van user generated content

Hoe je als merk kunt profiteren van user generated content

Op zoek naar manieren om je marketingstrategie te verbeteren? User generated content (UCG) kan je daarbij helpen. Content die is gecreëerd door (potentiële) klanten wekt vertrouwen en zorgt voor een verhoging in conversie en hogere orderwaardes. Nog niet overtuigd? In deze infographic legt M2 Technology Group uit hoe je als merk zoveel mogelijk voordeel uit UCG kunt halen, maar ook welke uitdagingen het gebruik van deze content met zich mee kan brengen. 

 

Op zoek naar manieren om je marketingstrategie te verbeteren? User generated content (UCG) kan je daarbij helpen. Content die is gecreëerd door (potentiële) klanten wekt vertrouwen en zorgt voor een verhoging in conversie en hogere orderwaardes. Nog niet overtuigd? In deze infographic legt M2 Technology Group uit hoe je als merk zoveel mogelijk voordeel uit UCG kunt halen, maar ook welke uitdagingen het gebruik van deze content met zich mee kan brengen. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!