Zet grote stappen op Facebook door kleine dingen te veranderen

Zet grote stappen op Facebook door kleine dingen te veranderen

Hoe zorg je ervoor dat klanten op Facebook meer betrokken raken bij je merk? Daarvoor hoef je niet altijd heel grote veranderingen door te voeren, zo blijkt. Het zijn de kleine dingen die het hem doen, zegt Facebook. Zie onderstaande infographic.

 

Hoe zorg je ervoor dat klanten op Facebook meer betrokken raken bij je merk? Daarvoor hoef je niet altijd heel grote veranderingen door te voeren, zo blijkt. Het zijn de kleine dingen die het hem doen, zegt Facebook. Zie onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!