Aldi wil prijsimago verbeteren met nieuwe afdeling

Aldi wil prijsimago verbeteren met nieuwe afdeling

Aldi heeft een nieuwe afdeling voor prijs- en calculatiemanagement in het leven geroepen. Dat bevestigt een woordvoerder van de supermarkt tegenover Distrifood

De afdeling is circa een jaar geleden opgezet, nadat er ophef ontstond door een prijsvergelijking in televisieprogramma Kassa. Daarbij kwamen Aldi en Lidl als duurste supermarktformules uit de test. De uitzending had een grote impact op het prijsimago van de discounters, bleek later uit onderzoek van GfK. 

Volgens de Aldi-woordvoerder wordt er met de nieuwe afdeling, die inmiddels bestaat uit drie werknemers, een professionaliseringsslag gemaakt. “De afdeling Prijs- en calculatiemanagement doet wat de naam zegt.”
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!