De belangrijkste voordelen van loyale klanten

De belangrijkste voordelen van loyale klanten

Elke klant is gevoelig voor goede service. Daarom is het extra zuur als je een klant de verkeerde service verleent. Maar geen zorgen: hoe loyaler de klant is, hoe sneller hij je dat ene foutje zal vergeten en de volgende aankoop ook bij jou zal doen. In deze infographic van tech.co vind je alle voordelen van de terugkerende klant onder elkaar. 

 

Elke klant is gevoelig voor goede service. Daarom is het extra zuur als je een klant de verkeerde service verleent. Maar geen zorgen: hoe loyaler de klant is, hoe sneller hij je dat ene foutje zal vergeten en de volgende aankoop ook bij jou zal doen. In deze infographic van tech.co vind je alle voordelen van de terugkerende klant onder elkaar. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!