De coronacrisis zorgt voor stijgende omzetten bij online interieur-outlet Naduvi. "Tijdens lockdown zien we dat mensen goed nadenken over hun inrichting. Dat leidt ertoe dat bij ons de omzetten door het dak gaan." Dat vertelt Itai Gross, ceo van de startup, tegen RetailNews.
De startup ziet een groei van tientallen procenten maand op maand. Volgens Gross koerst Naduvi dit jaar af op een omzet van enkele miljoenen. "Dat gaat echt wel heel hard." Het geld gebruikt Naduvi om zijn market presence te verstevigen.
"Winstgevendheid is niet een doel." Het bedrijf werkt naar eigen zeggen aan een langetermijnspel waarbij het op den duur naar heel Europa wil uitbreiden.
Naduvi is actief in Nederland en België. Het platform verkoopt restvoorraden van interieurmerken met kortingen van dertig tot tachtig procent. Je vindt er onder meer merken als Zuiver, Eichholz, Riverdale en Rivièra Maison.
Naduvi is een van de tien genomineerde RetailRookies van 2020-2021. Op het evenement RetailTrends Live pitcht de startup zijn concept. De jury bepaalt wie van de tien zich een jaar lang de titel RetailRookie van het jaar mag noemen. Op het evenement spreken ook Michiel Witteveen (Blokker), Philip Mountford (Hunkemöller) en Raymond Cloosterman (Rituals). Koop hier je tickets.
Reacties 0