Vier marketingtrends om in de gaten te houden

Vier marketingtrends om in de gaten te houden

Op zoek naar nieuwe manieren om klanten te bereiken? Dan moet je deze vier trends in de gaten houden: marketingautomatisering, kunstmatige intelligentie, ervaringsgerichte marketing en executive branding. Volgens Maryville University bepalen deze trends hoe het marketinglandschap er de rest van dit jaar en de jaren daarna uit gaat zien. Waar staan deze begrippen voor en waarom worden ze zo belangrijk? Dat lees je in deze infographic.

 

Op zoek naar nieuwe manieren om klanten te bereiken? Dan moet je deze vier trends in de gaten houden: marketingautomatisering, kunstmatige intelligentie, ervaringsgerichte marketing en executive branding. Volgens Maryville University bepalen deze trends hoe het marketinglandschap er de rest van dit jaar en de jaren daarna uit gaat zien. Waar staan deze begrippen voor en waarom worden ze zo belangrijk? Dat lees je in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!