Supers zien opnieuw forse stijging onlineboodschappen

Supers zien opnieuw forse stijging onlineboodschappen

Het aantal online bestellingen bij supermarkten neemt weer toe, nu de maatregelen rondom het coronavirus strenger zijn geworden. Klanten van Albert Heijn moeten tot wel twee weken wachten tot ze hun boodschappen thuisbezorgd kunnen krijgen.  

"Wij zien het aantal online bestellingen de afgelopen dagen weer toenemen. We maken daar ook melding van op onze site”, zegt een woordvoerder van Albert Heijn tegen RTL Nieuws. Dinsdagmiddag, vóór de aankondiging van de ‘gedeeltelijke lockdown’, waren er nog een stuk meer beschikbare bezorg- en afhaalmomenten bij Albert Heijn.

Ook bij Jumbo zijn de bezorgmomenten voor de komende week vol en onlinsuper Picnic ziet het aantal bestellingen eveneens oplopen. "Zoals eigenlijk altijd als de coronamaatregelen strenger worden." De situatie doet dan ook denken aan de eerste lockdown in het voorjaar, toen supermarkten overbelast raakten door de forse toename in online bestellingen. Eerder liet het Centraal Bureau voor Levensmiddelen echter weten nog geen hamstergedrag te zien in de fysieke winkels.  

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!