Eye Wish uitgeroepen tot ABN AMRO Retailer of the Year

Eye Wish uitgeroepen tot ABN AMRO Retailer of the Year

Eye Wish is donderdag uitgeroepen tot ABN AMRO Retailer of the Year 2020-2021. De opticienketen sleepte daarnaast de titel Beste Winkelketen van Nederland binnen.

Naast Eye Wish viel Zooplus in de prijzen. De online dierenwinkel won de ABN AMRO Webshop Award 2020-2021. Frits van Eerd, ceo van Jumbo, werd uitgeroepen tot Retail Executive of the Year en liet daarmee onder meer Hajir Hajji van Action, Hans Geels van Dille & Kamille en Marit van Egmond van Albert Heijn achter zich. Het managementteam van Zeeman won de vakprijs Retail Managementteam of the Year. 

Tot slot sleepte Mud Jeans de prijs voor Sustainable Retailer of the Year in de wacht, verkozen door een jury bestaande uit Henk Hofstede (sector banker retail, ABN AMRO), Evelijn Vissers (business consultant retail, Q&A), Margreet van Schaijck (brand Manager, Lush Europe Nederland en België), Elfrieke van Galen (partner, TheRockGroup), Michiel van Yperen (transitionmanager, MVO Nederland) en Meike Koster (marketing & communications manager, Max Havelaar).

De afgelopen maanden beoordeelden consumenten hun favoriete retailers voor de publieksprijzen voor de beste winkelketen en de Webshop Award. De winnaars werden bekendgemaakt via het online event van ABN AMRO. Vorig jaar haalde bol.com de prijs voor Retaielr of the Year binnen en mocht Pearle zich de Beste Winkelketen van Nederland noemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!