Is er nog toekomst voor Under Armour?

Is er nog toekomst voor Under Armour?

Under Armour is in ruim twintig jaar tijd een van de grootste sportmerken ter wereld geworden. Maar de laatste jaren heeft het bedrijf het lastig. Dit jaar wordt zelfs een omzetdaling verwacht. Tijdens de coronacrisis is de vraag naar loungekleding enorm toegenomen. Formeel is uit, casual is in. Concurrenten Nike en Adidas profiteren daarvan, zij speelden - net als Lululemon - al veel eerder in op de populariteit van athleisure. Under Armour daarentegen geloofde er niet écht in. Heeft het zin om er alsnog op in te zetten of zijn de kaarten al geschud? Kijk naar een video van CNBC.

 

Under Armour is in ruim twintig jaar tijd een van de grootste sportmerken ter wereld geworden. Maar de laatste jaren heeft het bedrijf het lastig. Dit jaar wordt zelfs een omzetdaling verwacht. Tijdens de coronacrisis is de vraag naar loungekleding enorm toegenomen. Formeel is uit, casual is in. Concurrenten Nike en Adidas profiteren daarvan, zij speelden - net als Lululemon - al veel eerder in op de populariteit van athleisure. Under Armour daarentegen geloofde er niet écht in. Heeft het zin om er alsnog op in te zetten of zijn de kaarten al geschud? Kijk naar een video van CNBC.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!