Under Armour is in ruim twintig jaar tijd een van de grootste sportmerken ter wereld geworden. Maar de laatste jaren heeft het bedrijf het lastig. Dit jaar wordt zelfs een omzetdaling verwacht. Tijdens de coronacrisis is de vraag naar loungekleding enorm toegenomen. Formeel is uit, casual is in. Concurrenten Nike en Adidas profiteren daarvan, zij speelden - net als Lululemon - al veel eerder in op de populariteit van athleisure. Under Armour daarentegen geloofde er niet écht in. Heeft het zin om er alsnog op in te zetten of zijn de kaarten al geschud? Kijk naar een video van CNBC.
Under Armour is in ruim twintig jaar tijd een van de grootste sportmerken ter wereld geworden. Maar de laatste jaren heeft het bedrijf het lastig. Dit jaar wordt zelfs een omzetdaling verwacht. Tijdens de coronacrisis is de vraag naar loungekleding enorm toegenomen. Formeel is uit, casual is in. Concurrenten Nike en Adidas profiteren daarvan, zij speelden - net als Lululemon - al veel eerder in op de populariteit van athleisure. Under Armour daarentegen geloofde er niet écht in. Heeft het zin om er alsnog op in te zetten of zijn de kaarten al geschud? Kijk naar een video van CNBC.