Het nieuwe winkelconcept van WE Fashion moet zichzelf eerst bewijzen voordat het naar andere filialen wordt uitgerold. Dat vertelt director retail operations Hieke Bakker in gesprek met RetailTrends.
De nieuwe flagshipstore van WE aan de Kalverstraat werd donderdag officieel geopend. De bezoekersaantallen in de Amsterdamse binnenstad liggen ruim zeventig procent lager ten opzichte van een jaar geleden, wat het lastig maakt om het succes van het nieuwe concept te meten. “Maar we kunnen het concept downsizen en per vestiging kijken welke elementen we willen toepassen”, aldus Bakker.
WE Fashion heeft op dit moment 180 winkels in Nederland. Door de coronacrisis valt de omzet van het modemerk naar verwachting veertig procent lager uit dan vorig jaar, maar dat weerhield het bedrijf er niet van zijn nieuwe, innovatieve flagshipstore te openen. RetailTrends nam er een dag voor de opening alvast een kijkje en sprak naast Bakker onder anderen ceo Joris Aperghis. Lees het hele artikel hier.
B C 30 nov, 11:08
Joost Kriek 28 nov, 10:36
Machiel R 27 nov, 13:21
Harm Elenbaas 27 nov, 12:39