Adidas-topman over de digitale strategie

Adidas-topman over de digitale strategie

Ook Adidas verkoopt tijdens de coronacrisis veel meer online. Topman Kasper Rørsted vertelt tegen CNBC hoe de digitale strategie van het Duitse sportmerk eruitziet. Ook gaat hij in op het besluit om Reebok van de hand te doen.

 

Ook Adidas verkoopt tijdens de coronacrisis veel meer online. Topman Kasper Rørsted vertelt tegen CNBC hoe de digitale strategie van het Duitse sportmerk eruitziet. Ook gaat hij in op het besluit om Reebok van de hand te doen.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€ 10,- voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;
✅ het RetailTrends-magazine (print + online);
✅ korting op RetailTrends-events.

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!