Hoe startups miljoenen verdienen met 'digitaal vastgoed' op Amazon

Hoe startups miljoenen verdienen met 'digitaal vastgoed' op Amazon

Dankzij de mateloze populariteit van e-commerce mag Amazon zich - na Apple en Microsoft - het meest waardevolle bedrijf ter wereld noemen. De ruim 3,4 miljard verkooppartners wereldwijd verdienen inmiddels miljarden via het platform en steeds meer startups maken daar dankbaar gebruik van. Dit doen ze door kleine verkopers op te slokken. Een voorbeeld is het succesvolle Thrasio, dat zegt ‘digitaal vastgoed’ op te kopen via het platform en tegenwoordig een van Amazons 25 grootste verkooppartners is. In deze video van Forbes zie je hoe Thrasio te werk gaat. 

 

Dankzij de mateloze populariteit van e-commerce mag Amazon zich - na Apple en Microsoft - het meest waardevolle bedrijf ter wereld noemen. De ruim 3,4 miljard verkooppartners wereldwijd verdienen inmiddels miljarden via het platform en steeds meer startups maken daar dankbaar gebruik van. Dit doen ze door kleine verkopers op te slokken. Een voorbeeld is het succesvolle Thrasio, dat zegt ‘digitaal vastgoed’ op te kopen via het platform en tegenwoordig een van Amazons 25 grootste verkooppartners is. In deze video van Forbes zie je hoe Thrasio te werk gaat. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!