Karma Shoarma gaat verder als Karma Kebab

Karma Shoarma gaat verder als Karma Kebab

Karma Shoarma heet vanaf nu Karma Kebab. De naamswijziging van het plantaardige shoarmamerk is onderdeel van de ambitie om 'het beste kebabmerk ter wereld te worden'. "In Nederland noemen we het shoarma, maar in bijna alle andere landen noemt men het kebab", vertelt mede-eigenaar Marcel van der Heijden tegen De Telegraaf.

Karma Kebab maakt zijn product van knolselderij. Het product ligt sinds kort bij supermarktketen Deen in de schappen en Van der Heijden laat weten 'ook in gesprek te zijn met andere partijen'. Eerder vertelde het merk ook tegen RetailTrends afgelopen najaar de Duitse grens over te willen, dat plan staat nu 'in de steigers'. 

In september sprak RetailTrends met mede-eigenaar Pascal Labrie over het ontstaan van Karma Kebab. "We richten ons niet op de veganist of vegetariër".

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!