Hoe de crisis boodschappendienst Instacart groot maakte

Hoe de crisis boodschappendienst Instacart groot maakte

Het Amerikaanse techbedrijf Instacart bezorgt boodschappen van lokale supermarkten thuis bij de consument, binnen een paar uur. De pandemie gaf Instacart, opgericht in 2012, een enorme boost. In de eerste twee maanden van de crisis bezorgde de dienst zelfs meer boodschappen dan retailreus Walmart. Hoe groeide Instacart uit tot een bedrijf met een waarde van 18 miljard dollar? Dat zie je in deze video van Forbes.

 

Het Amerikaanse techbedrijf Instacart bezorgt boodschappen van lokale supermarkten thuis bij de consument, binnen een paar uur. De pandemie gaf Instacart, opgericht in 2012, een enorme boost. In de eerste twee maanden van de crisis bezorgde de dienst zelfs meer boodschappen dan retailreus Walmart. Hoe groeide Instacart uit tot een bedrijf met een waarde van 18 miljard dollar? Dat zie je in deze video van Forbes.

 

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!