Hoe de crisis boodschappendienst Instacart groot maakte

Hoe de crisis boodschappendienst Instacart groot maakte

Het Amerikaanse techbedrijf Instacart bezorgt boodschappen van lokale supermarkten thuis bij de consument, binnen een paar uur. Hoe groeide Instacart uit tot een bedrijf met een waarde van 18 miljard dollar? Dat zie je in deze video.

Het Amerikaanse techbedrijf Instacart bezorgt boodschappen van lokale supermarkten thuis bij de consument, binnen een paar uur. De pandemie gaf Instacart, opgericht in 2012, een enorme boost. In de eerste twee maanden van de crisis bezorgde de dienst zelfs meer boodschappen dan retailreus Walmart. Hoe groeide Instacart uit tot een bedrijf met een waarde van 18 miljard dollar? Dat zie je in deze video van Forbes.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen