Van alle winkels die op dit moment gesloten zijn door de lockdown missen consumenten de Action het meest. Dat blijkt uit onderzoek van Q&A onder ruim 4500 Nederlanders.
Van de deelnemers zegt 14,9 procent Action het meest te missen. Andere winkels die door veel consumenten worden gemist zijn HEMA (5,1 procent) en IKEA (1,6 procent). Toch zegt bijna veertig procent op dit moment geen enkele retailer te missen.
Q&A vroeg de respondenten ook naar hun plannen met Valentijnsdag, dat aankomend weekend plaatsvindt. Daaruit blijkt onder meer dat lokale ondernemers dit jaar minder populair zijn als het gaat om valentijnscadeaus, ook al is sinds deze week click & collect weer toegestaan. Vorig jaar gaf 74 procent aan hun geschenk lokaal te hebben gekocht, dit jaar ligt dat percentage op 62 procent.
Wim te Paske 15 feb, 21:06
Gerard van Gummigalgen 12 feb, 20:32
P 1976 12 feb, 20:08
John W 12 feb, 19:07
Manon Zandbergen 12 feb, 17:17
Kees Ham 12 feb, 15:46
Anja Bakker 12 feb, 15:45
P 1976 12 feb, 15:41
Leonard Van Liere 12 feb, 14:54
P Hofstra 12 feb, 14:53
Rienk Andriessen 12 feb, 12:48
Danny R 12 feb, 12:27
Hallo Janssen 12 feb, 12:20
Truus Meulendijks 12 feb, 10:15
Moon Star 12 feb, 10:07
Vera Selles 12 feb, 09:52
Lotte Van der Molen 12 feb, 09:19
Cleopatra Amor 12 feb, 02:35
Mike Gaat je niks aan 12 feb, 01:37
gina Meerman 12 feb, 00:37
Maria Stefanic 11 feb, 22:28
Alfons van Klink 11 feb, 21:01
John W 11 feb, 18:34